E-mail Hasło
Zapomniałeś hasła?

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Rozwiń

1. Czy muszę być klientem Play, aby dołączyć do programu?

Tak. Program dostępny jest tylko dla pełnoletnich klientów Play, którzy nie są pracownikami, ani osobami spokrewnionymi z pracownikami Play.

Rozwiń

2. Jak dołączyć do programu?

Wystarczy, że zarejestrujesz się na stronie programu i już możesz polecać Play. Jeśli znajomy polecił Twoją ofertę zanim zdążyłeś się zarejestrować, to Twoje polecenie nie przepada. Jak tylko zarejestrujesz się w programie w swoich statystykach ujrzysz wszystkie polecenia.

Rozwiń

3. Za co dostanę pieniądze?

Otrzymasz 50 zł za każdy zakup w sklepie internetowym Play zrealizowany z Twojego polecenia. Dodatkowo gdy sam kupisz ofertę Play z polecenia znajomego także dostaniesz 50 zł. Pieniądze znajdą się na Twoim koncie, gdy transakcja zostanie zatwierdzona.

Rozwiń

4. Dlaczego nie mam jeszcze żadnych środków za sprzedaże, skoro kilka osób dokonało zakupu z mojego polecenia?

Pieniądze otrzymujesz za każdą zatwierdzoną aktywację po podpisaniu umowy i opłaceniu pierwszej faktury przez nowego klienta Play. Akceptacja zebranych sprzedaży następuje raz w miesiącu (po zakończeniu okresu rozliczeniowego).

Rozwiń

5. Jak mogę sprawdzić status swoich sprzedaży?

Wszystkie Twoje sprzedaże (oczekujące, zatwierdzone i anulowane) znajdują się na podstronie Statystyki.

Rozwiń

6. Jak często wypłacane są zebrane środki?

Wypłaty dokonujemy raz w miesiącu – wystarczy, że zbierzesz przynajmniej 100 zł.
W przypadku, gdy zebrana przez Ciebie kwota jest mniejsza, zebrane pieniądze przechodzą na kolejny miesiąc rozliczeniowy.

Rozwiń

7. Czy polecać mogę każdą ofertę Play, dostępną na stronie www.play.pl?

Nie. Z możliwości polecania wyłączonych jest kilka rodzajów ofert: MIX, Prepaid, wybrane oferty krótkoterminowe i RedBull.

Zacznij zarabiać razem z Play

Dane kontaktowe

Telefon: +48 12 426 23 95

Formularz kontaktowy